Vervelend! U heeft een klacht. Wij willen hierbij alvast onze excuses aanbieden. Soms gaan dingen gewoon mis en daarom willen wij u graag verder helpen
Hoe nu verder?
- U kunt ons bereiken via mail, onderstaand formulier en telefonisch op doordeweekse werkdagen van 08.30 t/m 17.00 uur via het volgende telefoonnummer 0523 301 301. Via schriftelijke wijze zullen wij altijd binnen maximaal 14 dagen inhoudelijk reageren.
- Niet tevreden met het antwoord? Zoek het hoger op en schrijf onze manager klantenservice aan. U kunt hem mailen of een brief sturen per post naar onderstaand adres. Binnen vijf werkdagen heeft u antwoord. Wanneer wij langer tijd nodig hebben voor het behandelen van uw klacht dan geven wij dit aan binnen vijf werkdagen. Wij reageren dan inhoudelijk binnen maximaal 14 dagen.
SURE Bedding
t.a.v. manager klantenservice
Galileistraat 37
7701 SK Dedemsvaart
- U kunt uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie via het Europees ODR Platform.